Taadaaaa...hyllan!!!

Äntligen, äntligen är den uppe! Min tankeverkasamhet har varit fullt upptagen med att fundera hit och dit på tallrikshyllor, kökshyllor och hur man kan bygga att jag knappt vet vad jag ska fylla tiden med nu! Tur att jag ska börja jobba 75% i veckan!
Så här blev det.

Jag hittade en fin karbinhake som jag tyckte passade. Jag kunde väl inte veta att den var till båten? Den är iallafall min nu, bara min! Filmis på Brigitte Bardot. Tur att mamma sparat på lite saker.

 Liten kanna, Milou, från Mixin.

Mandelkvarn köpt på Antikladan.

Koppar från GreenGate.

Små burkar med sött strössel i. Idén snodd från min favoritbloggare Underbara Clara.

Från vänster Vineta, Gefle- Klockor och Gröna Anna. De två sista hittade jag i förrådet när jag letade efter en såssnipa i porslin att ha en blomma i.

Ha en skön söndagskväll, i morgon är det en ny vecka!
Kram Malin

Kommentarer
Postat av: Anonym

SKITSNYGGT!!!!!

kram från fåglum

2011-01-30 @ 20:01:33
Postat av: Marita Johansson

Det blev ju jättefint!!! Vad duktig du är!! Kram

2011-01-31 @ 07:25:18
Postat av: Maria

Underbar blogg!!

Ha en fin vecka! Kramar Maria

2011-01-31 @ 07:54:58
URL: http://villakrutbruket.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hejsan.



Tack för att du kikade in hos mig.



Menar du att du har byggt och designat hyllan själv?

Jättefin är den och så fint med sakerna i den.

Säljer du sådana?



Önskar dig en fin vecka,

Kram Anneli.

2011-01-31 @ 08:55:24
Postat av: liselott

Den blev supernice men det var inte så jag såg den framför mej när du beskrev den!

Kram Liselott

2011-01-31 @ 09:37:55
Postat av: Malin

Tack! Vad gulliga ni är!

Anneli: Designen är egen men det är en ombyggt låda och jag får erkänna att min man har fått rycka in när musklerna inte räckte till! :-) Jag hade önskat att jag kunde svara ja på din fråga men tyvärr säljer jag inga hyllor, svårt att hitta passande lådor.

Kram till er alla!

2011-01-31 @ 19:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0