Hopp och förtvivlan

Idag har jag lämnat extraprover. Febrig och hade påverkade levervärden i torsdags så jag tror att det kommer bli en tripp till Sahlgrenska i eftermiddag. Legat vaken halva natten med dödsångest. Tankarna spinner okontrollerat iväg.
Sedan finns den lilla strimman hopp, jag är ju faktiskt förkyld och hostig...det kanske är det!
Åkte och färgade ögonfransarna för att slippa tänka medans jag väntar på provsvaren. Så behöver jag iaf inte se sjuk ut, det gör jag ändå men jag har iaf fina fransar!
Tänker inte börja packa, då är det som att jag redan gett upp hoppet. Har kvar packningslistan från sista avstötningen i september.
När man tror att man måste åka in, som jag trott hela helgen, så blir vissa saker mer intensiva. Jag ser klarare, framförallt Kajsa. Det blir ett underverk att bara se henne sitta och äta ett äpple eller att krypa ned bredvid henne innan jag hoppade över till egna sängen. Hon är så fin, vill inte missa en minut med henne i onödan.
Jag vill så gärna leva, jag är inte färdig på långa vägar.

Kommentarer
Postat av: maria Willner

det är länge sen vi sågs, o vi har aldrig känt varann så väl, men din uppriktighet och närvaro går rakt in! fortsätt kämpa Malin, vi är många runt omkring som gläds o oroas tillsammans med dej! Kram

2010-06-14 @ 14:19:25
Postat av: Malin

Tack Maria!

2010-06-14 @ 14:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0