Nykokad fudge. Mmmmm!

Julens mest viktiga gotta är fudgen. Är krämig och smakar milt av choklad. Väldigt god och räcker länge eftersom en eller två bitar räcker för att man ska få sitt sockerbehov tillfredsställt! Fast jag kan erkänna att det kan slinka ned så många att man blir lite lätt illamående...de är ju så smarriga!

Receptet hittar du här.

Gillar tomtekören som jag fick av mamma!



I eftermiddag ska jag och Kajsa ta oss en tur till centrum och hämta det jag vann på Aztrid + försöka hitta en dundersalva till våra spruckna händer. Är det någon som har ett tips på en mirakelhandkräm så hojta!

/ Malin

Kommentarer
Postat av: Therese

GOD JUL

2010-12-24 @ 13:57:52
URL: http://tazmania-lever.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0