Kylig morgon

Shit vad kallt det var i morses! Fick fram fingervantarna för att slippa "brinna i händerna". Kyla gör att efter en stund så sticker och bränner det i händer och fötter. En otrevlig men helt ofarlig biverkning av medicinerna. 3 grader visade termometern!

När jag kom hem från jobbet var jag så trött. Hamnade i växthuset och pratade i telefonen medans Kajsa lekte på golvet. Ögonen blev tyngre och tyngre och när vi avslutade samtalet så skulle jag vila ögonen lite. Somnade gott och vaknade då och då av Ponnyhästarnas "prat". Sedan fick jag en filt av Anders och de gick in och jag sov vidare. Snacka om ljusterapi!

Jag har beställt en lilarandig äppelsnäcka. Perfekta rengörare i akvariet. Har redan 3 jadefärgade snäckor i samlingen. Hittat en seriös uppfödare så snäckorna är väldigt fina.

Fick hem massor av tags i dag från http://www.parlgrossisten.se/ och http://www.pagoni.se/ 
Så roligt att öva på att stämpla. Får välja mina tillfällen för det låter högt!


Kommentarer
Postat av: Therese

Lustigt att du nämde att det sticker och bränner i kyla. När jag duschar får jag den känslan i fötterna samt nu när jag kröp ner under täcket. Det känns som om man varit ute i kyla och händerna blivit för nerkylda och man kommer in i värme och de börjar tina, just denna tinande känslan är det.

Kram

Tessan

2010-08-31 @ 23:03:30
URL: http://tazmania-lever.blogspot.com
Postat av: Malin

Det är prografen Tessan. Brukar också få det när jag lägger mig, då har jag stått på kalla klinkersplattor i badrummet. I duschen med fast jag vet inte varför där, där blir man ju inte kall? Kan du kolla om tranbär är ok? Var ju en som skrev om det här inne men som inte åt prograf. Jag har ätit tranbär i kakor...

Kram

2010-09-01 @ 13:29:56
Postat av: Therese

Hejsan Malin.

Jag frågade om tranbären och det ska inte vara några problem att äta det. Det är bara grape och caranbola(stjärnfrukten) man inte ska få i sig.

2010-09-01 @ 21:51:48
URL: http://tazmania-lever.blogspot.com
Postat av: Malin

Hej Tessan!

Skönt! Ganska mkt jag måste undvika iom stomin så allt man får äta är kanon!

KRAM och hoppas du är OK!!!

2010-09-01 @ 22:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0