Nyårslöften?

Så var det det där med nyårslöften, man ska bli lite bättre, lite duktigare och lite mer stressad. Jag har lagt ned löftena och fokuserar på att försöka vara lycklig.
Däremot så har jag ett gäng önskningar som jag hoppas på 2011.

Att Kajsa är frisk, att hon kommer må bra  och tycker det blir roligt att börja i förskoleklass.
Att jag och Anders får fortsätta vara lyckliga tillsammans.
Att alla nära och kära får vara friska.
Att jag får ett bra år utan sjukhusvistelser och att jag bli så pass pigg att jag klarar 75%.
Att jag får omge mig med människor som fyller på energi och glädje.

Jag önskar er alla ett fint 2011!


Kommentarer
Postat av: Marita Johansson

Jag önskar dig och din familj ett lyckligt och bra 2011! Kram Marita

2011-01-04 @ 07:24:20
Postat av: Malin

Detsamma! Du har ju mycket att se fram emot 2011! Kram

2011-01-04 @ 15:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0