Svämmar över.

I dag händer det så mycket bra saker att jag känner att jag svämmar över av lycka!

1) Börjat på 75%. Jippiiiii!
2) Alla prover ser bra ut, även cellceptkoncentrationen så nu ska jag sänka kortisonet till 3.75 mg!!!
3) Vi har smockat i oss semlor med chokladcreme i.
4) Jag har fått mitt Dremel multiverktyg och testborrat i glas och det gick jättebra. (på frihand, jag kunde!)
5) Det ligger två tidningar bredvid mig i soffan, Jeanne d´Arc Living och 101 ideér.
6) En vacker vit hortensia väntar på att sättas i kruka.
7) Jag har fått tillbaks aptiten så nu kanske jag kan gå upp ett kilo eller två.


Det är så skönt att känna att livet relativt normalt igen! LYCKA!

Stora kramar från Malin


Kommentarer
Postat av: Sofia - Hildas hem

Så underbart att höra Malin! Vad glad jag blir för din skull! :)



Semla med choklad?! Det var ju inte så dumt - jag gillar ändå inte mandelmassan.



Ha en fin kväll!

Kram Sofia

2011-02-01 @ 17:03:10
URL: http://www.hildashem.se
Postat av: Mailn

Tack Sofia!

Mmm, de är underbart goda. Kokar en chokladsås som sugs upp i bullen och det blir väldigt gott!

Kram Malin

2011-02-01 @ 17:33:23
URL: http://iminagommor.blogg.se/
Postat av: Marita Johansson

Vad glad jag blir för din skull!! Livet låter underbart stanna nu upp och njut för det är du verkligen värd min tappra vän!!! Kramar i massor!!

2011-02-01 @ 21:05:39
Postat av: Helena

Nu ska jag genast lägga till din blogg i bloglovin så att jag inte missar ett inlägg!! Har svårt att komma ihåg alla bloggar=) Slutar alltid med att jag får läsa igenom mååånga sidor!!

Men vad himla mkt kortison du äter! Har jag missat nåt?

Kramar

2011-02-02 @ 00:40:59
URL: http://familjenlever.blogg.se/
Postat av: Malin

Marita! Puss på dig!

Helena: Jag tycker att det är lite! Bara knappt 4 mg ju! Jag hade ju en avstötning för rätt länge sedan men levervärdena har inte varit så stabila efter det, så fort vi har sänkt så har värdena stigit en aning. Nu testar vi igen och det känns skönt! :-) Håll tummarna att jag slipper höja igen. Stor kram på dig!

2011-02-02 @ 10:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0