Tränat!

I morses efter frukosten började jag motvilligt plocka fram mina träningskläder. Var lite orolig att de hade möglat eller vittrat när de hade legat oanvända så länge men de var så fina så...ingen ursäkt att inte gå till gymmet. Efter lite mascara, ja jag tillhör dem som måste ja mascara på gymmet, hämtade jag upp min träningskompis. Det var riktigt skönt att träna, visst hade musklerna käkats upp under sommaren men det gick förhållandevis bra! Eftersom Anette fick en spontan träningsrådgivning satt jag en stund och slappade efter träningen, läste Sköna hem och fick tusen idéer om nya grejer som man kan fixa med i hemmet.

Hemma igen tog jag en kopp kaffe och en kaka för att fixa tillbaks förbrända kalorier.
I eftermiddag ska jag pyssla lite med sånt som blivit liggande. Kanske provsy en tygstrut med. Känner mig full av energi nu efter träningen så jag vill ta tillvara på den innan den tar slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0