Måndag

Måndag och fullt ös på jobbet gör att det är rätt gött att slappa på kvällen. Hade fått brev från min läkare som ville att jag skulle lämna extraprover. Min avstötningsmedicinhalt var för hög. Alltså inte den som vi redan vet är för hög utan den andra sorten. Fast egentligen behövs det inte för jag kommer i alla fall vägra att sänka medicinerna för jag VET hur min kropp fungerar och på samma dos kan jag ligga på 3-9 i medicinhalt. Hur kul är det att helt plötsligt dippa till 3 och ev få en avstötning? Nej, blir inget med det!  Fast proverna får jag väl ta då för att inte vara för jobbig patient.
Börjar jobba halv 8 i morgon så det får blir en tidig kväll. Känns nästan som att jag kommer få svårt att ta mig ur K:s goa säng när jag nattar henne!

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0