Traditionellt tunnbrödsbak hos mormor.

Då var det dags för årets tunnbrödsbak. Det var alldeles speciellt i år då vi var många fler än i vanliga fall iom att vi bakade på en söndag istället för en vardag.
Bilderna är med några undantag tagna av Jessica. Vår egna pressfotograf!

Mor och dotter kavlar.


Ingapinga gör ämnen.
 

Man måste kruskavla med.

...och nagga. Hjärtat är upplagt på BAKEFJÖLEN.

Är man mycket liten kan man bli lite trött av att baka, då får man ta en powernap.

Sedan orkar man lite till.

Man måste ha koll på hur man knådar degen.


Färdiga att baka ut.

Jessica introduceras i baket...och får godkänt! Då blir Simon är här glad:



Här bakas spöken. Alla som inte är med får ett.



Peter var en jäkel med kaveln.

Mormor!

Moster.

Mamma

Ingemar var snäll och gav mig fotmassage väldigt länge!


Linda var också med men hon fastnade inte på bild!
I morgon är jag ledig från jobbet och ska titta på Kajsa när hon är lucia. På eftermiddagen ska vi uppvakta pappa som fyller 60 år!

Hej svejs.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Det var himlans kul att baka! Du får gärna maila de allra bästa bilderna till mig om du vill ;O)

Postat av: Anonym

Det var så många fina bilder! Tack snälla! Ska maila när jag har en stund över att pilla med det! Kram

2010-12-13 @ 22:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0