Prosit!

I dag har jag nyst säkert 150 gånger. Inte ont i halsen men väldig, väldigt nysig. Sov gott när Kajsa var lämnad på förskolan. Hade ställt klockan på 13.15 men skulle bara vila ögnen en pyttestund innan jag gick upp och vaknade smått förvirrad 45 minuter senare.
Proverna var bra. Sänkan hade gått ner så det känns riktigt, riktigt bra. Min ordinarie sjuksköterska, för övrigt en härlig människa, skulle prata med läkaren om hur de skulle gå vidare med min vikt och trötthet. Tänk att få vara pigg. Samtidigt så är jag ju tacksam över att jag är så pass bra som jag är men önska får man ju och jag önskar att jag vore piggare.
Min snälle svärfar hämtade Kajsa idag och dessutom mina två bärkassar med mediciner från apoteket. 2000 spänn om man räknar in järntabletterna som inte ingår i högkostnadsskyddet, men nu har jag å andra sidan fria mediciner i ett år.
Det blev förresten fisk idag.


Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Vad skönt att sänkan var bra Malin. Du finns väldigt ofta med i mina tankar. Det är jättemysigt att du bloggar, du tar så fina kort och kommer med härliga tips.

Hoppas att vi snart kan ses igen, jag är obokad framöver som det ser ut nu, tro´t eller ej!

Kram på dig!

2010-08-19 @ 11:24:11
Postat av: Malin

Hej!

Bäst att boka in dig snabbt då! Ska ta tag i att ringa till Maria så fort min förkylning går över. Har "vård av Malin" i dag. Det är ju bara en sketen förkylning men jag blir skittrött! Ligger mest i soffan eller sängen.

Jag ser verkligen fram emot att se er båda!

Kram! Kul föresten att du gillar bloggen-det gör mig glad!

2010-08-19 @ 12:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0