Ut ur garderoben!

Nej, inte jag allså utan min garderobsblomma. Mer spännande än så var det tyvärr inte! Har kommit på att den är perfekt att knipsa små kvistar av när man vill ha lite grönt i en vas. Tycker att den har vackra blad och en fin grön färg.

En liten nagelsax från antikladan.



I natt ska lilla K sova över hos mormor. Konstigt tomt och framförallt tyst här hemma! I vanliga fall är det alltid ljud från henne, antingen så sjunger hon eller så pratar hon!
Mamma fick två nattgäster då kusinen också nappade på erbjudandet om övernattning så jag kan tänka mig att det är betydligt mer ljud där!
Jag tänker ligga i soffan, äta Gott och blandat (superfrutti) och knapra på tacochips. Fast först ska vi äta lite god mat. Aptiten är det verkligen inget fel på!

Trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: Liselott

kram på dej! Hoppas du känner dig bättre snart och att du klarar av att jobba i nästa vecka....

2011-01-07 @ 19:30:06
Postat av: Malin

Jag med! Har inte orkat sy draperierna till affären men jag tar det när jag pigganar till mer!

Kram

2011-01-08 @ 16:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0