Magsjuka

Det har varit en LÅÅNNNNNNG natt! Kajsa har magsjuka och har varit uppe hela natten. I det läget släpper jag allt och går ned till soffan. Anders får ta allt. Levertransplanterad, stomiopererad och diabetiker en kass sjukdomsbild när det gäller magsjuka. Räcker med en av varianterna för att hamna på sjukhus om man får magsjuka!
Det är svårt att inte få ta hand om sitt barn, när hon är dålig vill man ju vara där och ta hand om henne. På morgonen ropade Kajsa ned till mig. "Mammmmmmmaaa, jag har kräkts 12 eller 13 gånger!" Stackars lilla pytte!

Har förberett lite, fyllt på medicindosetten och sett till att foppatofflorna är rena om det blir inläggning för mig. Fast om vi har tur så slipper jag få det!

Det blir en lugn dag i dag, hade tänkt att åka till antikladan men det känns inte bra att åka runt och sprida bakterier så jag håller mig hemma. Fick tag på vackert glas i går så jag ska pilla lite med det och så ska jag göra i ordning sakerna jag köpte på Erikshjälpen. Känner mig nästan lite yr av sömnbristen så det är skönt med en lugn hemmadag.

Ha en go söndag!
/Malin

Kommentarer
Postat av: Marita Johansson

Stackars Kajsa! Hälsa krya på hälsningar och jag håller tummarna att du klarar dig från magsjukan.

Kram!

2011-01-16 @ 10:16:36
Postat av: Marita Johansson

Stackars Kajsa och hälsa krya på dig. Hoppas att både du och Anders klarar er från magsjukan. Håller tummarna Kram!

2011-01-16 @ 10:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0