Jag kunde inte motstå...

Nej det var helt omöjligt att motstå den här lilla fiffiga burken. Har samlat på mig en massa fina pryttlar som ska stå i min hylla/tallrikshylla, de står bara och väntar på att den förbenade hyllan ska komma på plats! Men det verkar som om att det kommer dröja! Hittar ingen hylla med de perfekta måtten så jag ska bygga en själv men jag motarbetas av sjukdomar och fastfrusna dörrar till verktyg! Fast det kanske bara är jag som inte åker ut och nöjeshandlar när det kräks i familjen? Saker man måste göra måste man ju men har inte samvete att åka ut bara för att det är kul.
Tills hyllan kommer upp får jag gå och fingra på alla söta saker och det sägs ju att den som väntar på något gott...


Det har ärligt talat inte blivit något gjort i dag, vi sov en lång stund allihop och övrig tid har vi bara degat, 2 i soffan och jag på behörigt avstånd.
Tre glashängen har åkt in i ugnen med, nya sortes glas så jag är väldigt nyfiken på resultatet!

Kramar från Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0