Fint halsband!

I dag har jag haft en efterlängtad fikagäst. Vissa människor fyller på ens energireserver något oerhört och hon är en av dem! Det bästa med henne att man kan vara precis hur som helst så fast jag är trött så orkar jag. Behöver inte sminka mig det minsta och det känns helt ok att lufsa runt i mjuka myskläder med håret som en gloria runt huvudet. (läs burrig som ett troll!)
Fick en födelsedagspresent i efterskott, blev så glad!


Nu längtar jag tokigt mycket efter K. Hon har haft det så roligt hos mormor och när hon skulle berätta allt de gjort snubblade hon på orden av iver över att få fram allt med en gång!

Känner mig bättre i dag men kroppen är fortfarande trött och seg, jag hoppas så att jag kan jobba på måndag. Vill komma i gång ordentligt nu efter jul och inte sitta hemma! 

Kram från Malin


Kommentarer
Postat av: Loo

Hejsan.

Bra att du kännder dig bättre och människor som ger en kraft ska man verkligen vara rädd om.

Känns skönt att ha några sådana i sin närhet

- det behöver vi nog alla.

Vilket jättefint halsband! Jag är lite halsbands"tokig" och skulle gärna vilja ha ett likadant, kan liksom inte få för många......

Mycket fin pressent som passar till det mesta.

Ha det så bra från Loo!

2011-01-08 @ 19:28:53
URL: http://tillsammanshemma.blogspot.com/
Postat av: Malin

Hej Loo!

Ja jag håller med, man kan ha så många som helst så att man kan variera sig! Är verkligen förtjust i det här märket, Pearls for girls, det finns många "vill ha" smycken i deras serier!

Ha det bra själv!

Kram

2011-01-08 @ 20:22:28
Postat av: Marita Johansson

Åhh du är allt mitt gosetroll du med!! Du värmer mitt hjärta vet du, Kram

2011-01-10 @ 07:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0