Burkar i julstrumpan.

Hej!
De här fina burkarna fann jag i min julstrumpa!


Eftersom jag fortfarande är dålig så finns det inte så mycket att göra. I går kväll var jag lite piggare så jag röjde i tvättstugan men när jag var färdig och gick ut i köket så ville inte benen bära mig. Fick hjälp till soffan och där låg jag resten av kvällen. Märkligt det här! Ska till min läkare i morgon bitti så vi får se vad han hittar på. När man ligger här är det lätt att hitta många fina saker i nätbutiker. Blev förtjust i en liten kanna, tänk er den med lavendel i till sommaren!
Liten kanna Milou
Den finns hos Mixin. Den är bara drygt 10 cm hög och rymmer 2.5 dl.

Jag vill spika ihop min kökshylla NU och fylla med muggar, tallrikar och små grejer. Är sugen på pastelliga färger, mjukt rosa och blåturkost. Har gjort en ritning och så fort jag mår bra ska jag åka hem till pappa och såga och skruva. Jag är inte så bra på att vänta och speciellt inte när det är min egna kropp som begränsar mig. Jag skulle haft en egen liten snickare i en byrålåda som bara fixade allt efter mina beskrivningar!
I samma låda kunde det bo en kock, en läkare, en städerska, en massör, en frisör och en betjänt!

Kramar från Malin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, jag vill oxå ha en sån låda :)

Säg till om du hittar en sån byrå!

Kram på dig, längesedan jag var inne o läste, hade glömt bort hur mysig din blogg va :)

2011-01-19 @ 10:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0