Gammal men fullt fungerade.

Almenackan i köket hänger i en pappersklämma.



Vet ni vad jag gjorde i morses, jag kom en halvtimma för tidigt till jobbet! Trodde att jag började 10 men det var halv 11! Snacka om att känna sig snopen när mina kollegor sa till mig att jag var aningens tidig! :-) Fanns säkert någon mening med det med.
Har tagit ut några glashängen ur ugnen som blev riktigt fina så nu ska borren strax fram. I helgen gjorde jag en ny beställning på några bitar glänsade glas, bland annat ett grönt och silver.

Nu ska jag dricka en kopp te och äta några småkakor fast först ska jag tävla i en blogg om några fina temuggar!

Kram på er!

//Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0