Nöd och lust.

Så var det ju det där med nöd och lust... Idag (istället för att ha en skön dag i lung och ro) har vi åkt bil och bil och bil. Anders har köpt en ny bil, eller en gammal bil egentligen, som skulle hämtas vid Heden + att gamla tjänstebilen skulle tillbaks till jobbet. Detta innebar att jag har kört bil i Göteborg! Alltså I Göteborg!!! Det hade jag lovat mig själv att aldrig göra. Körde ju liksom lite intill när jag och Bylund+ Tapper var i Ullared men detta var mer i smeten.

Turligt nog skulle Anders hem och greja lite med däck innan vi skulle vidare till ytterligare en anhalt så jag och Kajsa kunde smita in på antikladan. Fick med mig två antika och två helt oantika grejer hem. En del av grejerna ingår i min (inte helt) hemliga plan om hur vi ( dvs jag) ska inreda det kommande tornet. Jag ser framför mig precis hur jag vill ha det!


När vi äntligen var på väg hem till Hallevadsvägen så såg vi en bekant gångstil. Visst, det var Marita som var ute och brände kalorier inför kvällens utsvävningar. Hon blev genast blev förtjust i cabben, hon brukar iofs hålla med Anders i det mesta... Hmmm.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men det är ju super att du kan köra i GBG nu, då kommer du snart och hälsar på mig :)

2010-09-04 @ 22:03:19
Postat av: Marita

Efter att ha läst bloggen om det kommande tornrummet och vem som planerar så inser jag att Anders behöver mitt stöd i det mesta, Kram på dig för jag gillar dig iallafall

2010-09-05 @ 09:13:53
Postat av: Malin

Hanna: Nu ska vi ta det lite lungt va? Jag kan INTE köra i GBG, jag kan följa en annan bil.



Marita: Jag vet att du gör det och att du vet att det kommer bli så fint, så fint i tornet! Anders vet det med, han brukar gilla det jag gör men han måste ju protestera lite innan! Hehe.

2010-09-05 @ 10:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0