Lördag hela veckan lång.

Lördag hela veckan lång skulle man gärna kunna tänka sig om varje lördag var så trevlig som denna!
Idag har vi haft besök av Jeanette och Elin. Barnen har lekt och lekt och vi vuxna har shoppat, fikat och ätit mat. I och med att det är Trolldagar tog vi oss en tur ned till centrum och kikade in hos söta Fredrika på Aztrid. Hittade flera Desigualplagg som jag föll för men jag valde en svart klänning som var mjuk och mysig.
Roll over To Zoom In
Roliga detaljer men alla snören ska jag klippa bort eller knyta upp.

På La Villa hittade jag en söt ljuslyckta för bara 39 kronor. När den står i hyllan blir det hjärtmönster på väggen!

Dessutom hittade jag purpurfärgade rosor som jag ska ha i mitt moss- och ljusfat. Kanske pillar lite med det i kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0