Ekollonfrossa

Fick besök av två rådjur som mumsade i sig ekollon. Kul att kunna se dem på så nära håll.


Känner mig så nöjd, har fixat alla adventskalenderpåsarna! Fyllt dem med lego, nageldekor, ponyvill och lite annat smått och gott. Så SKÖNT att slippa stressa sista dagen. Jag är himlans nöjd med påsarna. Lyx att slippa slå in paket varje år.






Jag har nog ganska sjuka tankar, när jag hade lagt i alla påsarna i en plastpåse så tänkte jag att om jag dör nu så slipper A i alla fall fixa adventskalendergrejer...som att det vore prio ett i det läget.
Jag tror att jag är mer rädd för att dö eller bli sjukare igen än vad jag har trott och att det har ökat efter avstötningen.
 När jag pratar om det så säger jag att jag inte går runt och är rädd för att dö (och jag tror på det jag säger) men när jag gör saker så gör jag precis tvätemot. Jag har ofta backupplaner och jag lägger ofta till att "jag kommer om jag är frisk." jag tänker nog snarare NÄR jag hamnar på sjukhus än OM jag hamnar där.
Jag har tex sparat ett balsam, ett lite dyrare och lyxigt, som jag köpte när mina levervärden höjdes sist. Då slapp jag åka in så då sparade jag det för kommande sjukhusbesök. Nu plockade jag fram det för några veckor sedan och började använda det...vet ni vad som hämde? Jag fick eksem i hårbotten! Haha, egntligen rätt kul!

I morgon skulle jag åkt på scrapmässa i Göteborg men jag har faktiskt backat ur, jag känner mig för trött för att orka en dag i massa stimm. I stället blir det om vädret tillåter en promenad i skogen, fikakorg och sällskap av familjen och svärfar. Känns precis lagom!
Blir nog lite pyssel med lilla loppan med, vi ska testa att göra en liten ängel av en julgranskula.

Jag hoppas att ni får en härlig helg. Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0