Belöning

Man borde alltid få något när man gör jobbiga saker på sjukhus, nu får man ju inte det så då gäller det att belöna sig själv. Tyckte väldigt synd om mig själv så jag bestämde att jag skulle få två glassiga magasin.


Jeanne d´Arc Living är en helt ljuvlig tidning med vackra bilder i. En dansk tidning med mycker vitt, lantligt, gammalt och skavt. 150 sidors njutning för ögat.

En hjärtan på tråd fick också bli plåster på såren. Satte den i "priset" som jag köpte på Antikladan.



Hallen på övervåningen har varit väldigt tråkig och möblerna har knött på varandra. Tänkte göra i ordning blomsterbordet som jag målade i somras men det blev ärligt talat skitfult så jag hämtade in ett litet bord i stället. En gammal spegel fick också komma in från förrådet.

Spegelns glas är lite krackelerat och suddigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0