Presenter ggr 2!

När Anders och Kajsa var ute och skottade kom hon springande in med ett paket till mig. Det var den fina pingvinen jag vann.

Tack Malin på http://malinshus.blogspot.com/

Snön har som sagt vräkt ned hela dagen. Så här såg det ut i eftermiddags när jag kikade ut genom fönstrena.


Efter en stund kom Kajsa springandes igen. "Blommor till mamma!" Mamma och syrran hade skickat blomerbud. En så fin bukett!


Åh, jag vill göra om här hemma. Möblera om och få nya ytor att piffa. Tyvärr så är ommöbleringsmöjlighterna obefintliga. Vårt lilla hus är möblerat på det enda möjliga sättet. Börjar nog bli frisk nu när jag börjar kunna se kritiskt på våra grejer! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0