Här kommer lådan!

Det "klagades" på att jag inte lagt ut bilder på min nya trälåda från anitkladan så här kommer det! ;-)


Den är inte så stor, kanske 20 cm på längden. Just nu står den under ett litet bord och bara väntar på att jag ska komma på vad jag ska ha i den. Har lite för många ideér om vad jag ska använda den till! Lutar åt att jag klär den invändigt och förvarar flaskor med olja och vinäger i den. Älskar att den är skavd, nött och sliten!

Under tiden den står där och väntar får den vara gömma för smågrejer som också väntar på att bli något. Fast det är rätt härligt att bara  kika ned i lådan och njuta av sakerna!


Utanför fönstret yr snön, det har kommit masor av snö och den kommer mer och mer och mer! Vackert men det blir lite joxigt när man knappt kommer ut med bilen!
Fast jag ligger fortfarande nedbäddad så det är rätt ok!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack Malin.Nu är jag nöjd.Krya på dig oxå.

Heléne

2010-11-26 @ 17:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0