Älskade syster.

I dag när jag kom hem vänatde min syster och alla barnen här. De hade dukat upp fika och tänt ljus. Det är underbart att just jag fick världens finaste syster! Bättre än alla lyckopiller i välden att bara få vara i hennes närvaro. Då mår jag så gott.
Hon hade köpt en så söt kruka med växter till mig.


På vägen hem pasade jag på att hoppa in hos Rutan på landet. Min absoluta favvobutik, hon har så mycket fint! Linda hade beställt ett blomsterfat som jag köpte till henne. Hittade söta krukor, ljushållare och vita hyacinter. Köpte dubbel uppsättning av allt så komponerade jag och Linda ihop var sin kruka.


Vi vill alltid så mycket när vi träffas, få ut det mesta av varje minut. Kvällen avslutades med årets första glögg och choklad med kanderad apelsin i.



Helgen kommer fortsätta med kalas och tid för vila. Det känns som att det kommer bli en bra helg!

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0