Kungligt bröllop!

Idag är det den stora dagen för kronprinsessan och Daniel. Antar att de är rätt nervösa nu! Jag var nervös och väldigt pirrig utan att ha hela Sverige som tittade på mig! Framförallt önskar jag att de känner att det inte bara är en föreställning utan att det verkligen är dagen då de lovar varandra att stå vid varandras sida i med-och motgångar.
Det är nästan trendigt att man ska tycka att deras bröllop är dyrt och onödigt och att man i stort sett ska ta avstånd från det hela. Jag älskar att kronprinsessan ska gifta sig!
Lite synd att kungen ska föra fram henne till Daniel, eller halva vägen fram, för ögonblicket innan dörrarna slogs upp och vi skulle gå in var så speciellt. Då var det bara vi två på väg in att ge varandra ett löfte som vi var fast beslutna att hålla.
Om vi skulle förnya våra löften vill jag gärna göra detta i Hållö kapell. Hela väggen längst fram i kapellet består av glas så man har bara berg och hav framför sig! Tycker allt att någon kan gifta sig där så att man får komma dit och uppleva det! (Blinkar till en väldigt speciell person som jag borde fått vara brudnäbb till! Nu nöjer jag mig med att vara gäst för jag antar att ser löjligt ut om jag trippar fram i en fluffig klänning och kastar rosenblad...)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej Malin, vilken fin blogg du har. Tänkte bara säga att jag också tycker att det är kul att kronprinssesan ska gifta sig! Försöker övertala simon att det faktiskt är lite roligt. Kul att du fick en systemkamera, kan vara en likadan som jag har. Hoppas vi får se massor med fina kort!

2010-06-19 @ 10:55:46
URL: http://chilibaconandsourcream.blogspot.com
Postat av: Malin

Hej Jessica!

Du skulle varit med oss istället! Haft en mysig dag och verkligen insupit allt! Hoppas att du kunde omvända Simon. Hälsa! Kram

2010-06-19 @ 22:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0