Samlarråtta

Jag samlar på nästan allt som kan vara bra att ha, stumpar av snören och spets, pappersbitar och annat smått och gott. Jag stuvar in allt i min scrap/skräphylla och så ligger det där tills det kommer till användning. Nästan allt går faktiskt att använda på ett eller annat sätt om man bara tänker i andra banor.
Ordnade till en liten låda med blandade spetsar och snören.

Såg en fin "trärulle" i en blogg och blev sugen på att pyssla en jag med. Här kan du se hur man gör.
Tycker att den blev riktigt bra och trälik. Gnuggade med olika bruna stämpeldynr på filat papper för att få fram effekten.

Kommentarer
Postat av: Tesa/Therese

Åh vad fin den blev, trådrulle:) Tack för ditt avtryck hos mig och kul att du gillar bloggen:)

Kram Tesa

2011-01-09 @ 20:46:39
URL: http://www.tesaprickiformar.blogspot.com
Postat av: Tesa/Therese

Åh, vad fin den blev, trådrullen:)

Tack för ditt avtryck och att du gillar bloggen.

Kram Tesa

2011-01-09 @ 20:48:19
URL: http://www.tesaprickiformar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0