Shopping från soffan.

När man ät trött och förkyld kan man passa på och handla julpysslet. Brukar ju ta slut snabbt. Fick Pandurokatalogen i går och fick en del tips på pyssel både till jobbet och här hemma. Turligt nog smittade mitt pysselintresse av sig på Kajsa så hon gillar att sitta och pilla med pärlor och annat.
I jul kommer vi göra dessa små änglar.

Sats Rosa änglar 10 st

Vi kommer även försöka oss på att göra pärlhjärtan. Jag har redan pärlor och olika band så jag köpte bara stommarna.
Sats Romantikhjärtan 10 st

Fanns lite andra roliga nyheter med, en penna som fluffar till sig som snö när man embossar den och ett sött stämpelset för endast 44 kr!

Så passa på och handla julpyssel och stämplar innan de tar slut!

Känner mig, peppar-peppar, lite piggare i dag!
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0