Denna dagen

Idag har det varit väldigt lugnt. Jag är så trött! Vore skönt om jag kunde få reda på om det är något fel, mår illa mer eller mindre halva dagarna och väger alldeles för lite. Min läkare sa ju att om det inte var bättre i höst så skulle vi utreda mig. Kan ju vara medicinbiverkningar.
Anders har jobbat hela dagen med växthuset. Blir så fint! Hela taket är glasat och jag har hjälpt till genom att dra lister.

Låg och vilade och läste i förmiddags och sedan satte jag mig ute under taket och lyssnade på regnet och pysslade ihop ett kors gjort av ståltråd, spets, band, kedjor och pärlor.


Det har regnat en hel del i dag med. Till och med den lilla humlan är blöt och tufsig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0