Jobba, jobba, jooobba!

I samråd med min läkare och min rara försäkringskassehandläggare har jag kommit fram till att jag ska prova att jobba 75%! Det känns roligt och lite läskigt. Är rädd för att misslyckas, att jag inte ska orka. Men om jag inte provar så kan jag ju heller inte veta om jag orkar eller inte, det kanske går kanoners!
Jag tror att det kommer gå bra de veckorna när det inte händer så mycket på fritiden och att de veckor när det är sjukhusbesök, provtagningar osv blir tuffare. Vet inte riktigt hur jag ska pussla i hop det när jag ska göra vissa undersökningar, inte så kul att ta ledigt varje gång men jag hoppas att det blir färre och färre undersökningar som tar lång tid.
Börjar på 75% den 1/2 så håll tummarna för mig att det kommer gå bra! Jag vill så gärna klara av det här!

Malin

Kommentarer
Postat av: Katrin

Jag förstår om du oroar dig för att inte orka, men som du säger om du inte provar så vet du ju inte. Och det kan faktiskt gå jätte bra.

Jag ska hålla alla tummar för dig. Kram

2011-01-12 @ 11:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0