Vår i rosa.

Hittade så fina fusktulpaner, tyckte att de såg riktigt verklighetstrogna ut så jag köpte en bukett. Tanken var att ha dem i en vas men på vägen dit hamnade blommorna i ett fat på fot.
Älskar alla sorters lökväxter men det blommar över snabbt så i bland får man faktiskt fuska lite.


Mina glassmycken har inte gått att byta länk/läderband på så jag beställde stela halsringar. Nu kan jag byta efter vilket humör jag är på. I dag vill jag vara rosa.


Visst är det skönt att det är helg? Bara härliga, energipåfyllande saker inplanerade!

Önskar er en skön helg!

Kramar/ Malin

Kommentarer
Postat av: Sofia - Hildas hem

De ser verkligen äkta ut de där tulpanerna. Jag skrattade gott när jag läste ditt inlägg hos mig. Varför välja när man kan ta båda?! Jag är likadan. Sötsaker är livet! :)



Trevlig helg!

Kram Sofia

2011-01-21 @ 21:00:53
URL: http://www.hildashem.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0