Konstiga paket att hämta ut!

För några dagar sedan fick jag en paketavi i brevlådan. Jag hade inte tid att hämta ut paketet förrän i dag. Vid lunch fick jag ett sms med en till paketuthämtning, blev väldigt fundersam för jag kunde bara komma i håg att jag hade beställt från ett företag! Så fort jag slutade jobbet åkte jag och hämtade paketet på det ena utlämningsstället-japp det var det jag hade beställt. Vad var nu i det andra paketet? Väldigt nyfiken åkte jag till nästa utlämningsställe. Ett halvstort, rektangulärt paket. Snabbt ut till bilen och använde bilnyckeln för att få upp tejpen. Åhhhh!!!!!! Quilten som jag så gärna ville ha! Älskade syster hade skickat efter den till mig! Blev så där bubblande pirrigt glad!


Trevlig helg på er!

Kram från Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0