Prover i morgon.

I morgon är det dags att lämna prover, känns pirrigt. Varje gång det har dragits ut till 4 veckor mellan provtagningarna har det skitit sig. Nu är det fyra veckor sedan och jag tror att det är typ andra eller tredje gången på dessa snart tre år som vi har dragit ut så länge på provtagningsintervallen. Varje eller varannan vecka har det normalt varit. I perioder flera gånger per vecka. 
Nu längtar jag efter mamma och Ingalill som är så snälla och kör hit Anders bil idag. De kommer till eftermiddagsfikat. Det blir kaffe i de små kopparna från myrorna och kladdkakemuffins. I växthuset givetvis.
Nu ligger jag och vilar, även om gårdagen var trevlig så blir jag trött av en heldag, vilade iofs en hel del där med men jag blir sliten.
Måste nog iallafall börja fundera på att duscha...ingen lust att resa på mig alls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0