Klädbrist

Två dagar i stäck har jag insett att jag inte har något att ha på mig. Först när vi skulle ut och käka med jobbet, dvs snyggkläder, och sen vardagskläder till jobbet idag. Allt nytt jag köpt det sista är sommarkläder och när jag plockar fram höstkläderna så hänger de på kroppen. De flesta är inköpta när jag vägde runt 6 kilo mer. Har ingen lust att köpa en massa nytt som kanske blir för litet om ett tag men jag är nog tvungen att hitta lite basplagg iaf.
Så här snyggt blir det nästan varje gång jag ska ta på mig något nu för tiden... Bra att det är helg så att jag kan sunka runt i mysbrallor och Anders avlagda luvtröjor!

Fick ett erbjudande med massor av rabatt från La Redoute + att man skulle få smink från Make Up Store. Idag kunde jag hämta paketet. En tröja var det föresten som jag skickade efter.



Skönt att det är helg! I kväll ska jag inte göra någonting förutom att slappa. Det får nog bli hämtmat. Älskar att kunna ligga i soffan och veta att morgondagen är helt fri att göra vad man vill på!

Just det! Måste ju visa min nya vinterhatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0