Hämnden är ljuv.

Min visdomstand värker igen, har jobbat sig upp några dagar och det känns inget vidare skönt! I går kväll fick jag nog, om den kan göra ont så kan jag hämnas! Tog en minitandborste och rev runt i tandköttet. Det bultade gott i tanden nar jag skulle sova men det kunde den minsann ha det aset! På morgonen hade fliken som legat över tanden vikt upp sig! Jag vann!

Tvingade mig till gymmet i morses, det går väldigt bra när jag väl är där! Maskinen för korsryggen är verkligen grym, antar att det är den jag behöver mest! Den ligger som sista maskin och det är nog tur för när jag är färdig med den vill jag helst lägga mig på golven och skrika. :-)

Nu ska jag sova en liten stund!

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0