Fynd och minneskupa

Älskar att fynda bland mina egna grejer! Idag har jag hittat 4 mortlar som jag ska arrangera med ljus och mossa.


Läcker med öron.

Ett lås hittade jag med.

När jag var i Nossebro var jag inne hos Emma på Dekåra, såg ett fint fat med glaskupa i skyltfönstret som jag köpte. Funderade lite på vad jag skulle ha i. Blev så här:

Kort på vem jag tror är pappa och farfar.

Dessa flaskor hittade vi när vi grävde ut under grishuset!

Ett gammalt sprucket fickur och pärlor från myrorna.

En ärvd fingerborg och lavendel från Ingalills trädgård.

Kommentarer
Postat av: Fredrika BLomstervall

Härliga bilder och massor av fina detaljer som jag skulle vilja ha i mitt hem. Du är så duktig!!! Och vi ska inte prata om alla goda kakor som du tagit kort på Mmmmm VILL HA!!!! Kramar i massor från mig.

2010-09-26 @ 22:04:35
URL: http://www.aztrids.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0