Fredag kväll

Efter jobbet var jag och lilla K och skulle hitta luvtröjor till henne, allt har blivit för litet och som vanligt så smäller det bara till och allt är pyttigt på samma gång! Vi var runt på de vanliga kedjorna och ALLA har figursydda tröjor på flickavdelningen...helt sjukt! Kajsa har fortfarande en liten rund barnmage så det blir väldigt tarmigt och taight. Fattar inte att de inte kan ha vanliga, sköna kläder som inte smiter åt! Det blev iaf en grön tröja från pojkavdelningen, den var för ovanlighetens skull inte pojkig med siffor och tryck utan bara med en liten stjärna på bröstet. Vi hittade även en ofigursydd tröja på ICA maxi!
När vi var där skulle vi också handla lite frukostmat, konstigt nog hamnade det både ostbågar, salta nappar (två påsar!) och Dumle snacks i korgen... inte bra att handla när man är hungrig!

I dag har det varit en riktigt skön dag på jobbet, lugnt och harmoniskt. Fredagsglada föräldrar, fröknar och barn! Jag gillar att jobba till 16 varannan fredag, det är en så go stämning!

Lika härligt är det att komma hem, fredagslanda med min familj och veta vad helgen har att erbjuda.
I dag känner jag mig genuint lycklig!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Visst hade vi en go´stämning i eftermiddags på jobbet:-)

2010-09-10 @ 21:20:20
Postat av: Therese Ohlsson

Hejsan.

Visst är det jobbigt när alla tjej kläder alltid ska vara figursydda. Jag har problem med att hitta bra jeans till Moa. De är ju så smala och tajta och hon är lite rund om rumpan och låren. Det är ju sjukt att man ska försöka framhäva kroppen på småbarn.

Det händer att jag oxå handlar på kill avd. istället till henne, som t-shirts och byxor.

Kram

T

2010-09-11 @ 11:01:35
URL: http://tazmania-lever.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0