Det hundrade inlägget! :-)

Inlägg nummer 100!
--------------------------------------------------------------

Nu ligger mina lilarandiga snäckor förmodligen i ett brev på väg till Trollhättan! I morgon ska de packas upp, fast först ska jag packa in mig i dubbla plasthandskar, och sedan får man kolla att de är pigga och krya. Om allt ser bra ut får de flytta in i akvariet.
Det är så roligt att sitta och titta på en av klogrodorna, han har adopterat en av snäckorna och hänger hela tiden i hasorna på den. Trodde att han skulle tyka och nafsa på den men han ligger bara där och myser.
--------------

Och så ett facebookavslöjande värt att uppmärksamma:

Grattis Pernilla till förlovningen! <3

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åh va du är söt!!! Tack så jättemycket! <3 <3 <3

Jag sakanr dig så mycket, lilla gumman! <3

Puss!

2010-09-21 @ 13:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0