Att lära sig sin kropp.

Vaknade med ont i magen och det hängde i över dagen. 40 minuter innan min arbetsdag var slut kompade jag och åkte hem. Tur för när K var hämtad och jag skulle fixa en film som hon kunde titta på var det svårt att stå upprätt. Som tur var så fungerade det som tidigare mönster, bara jag får ligga på rygg och olika sidor så ramlar tarmen rätt och smärtan släpper allteftersom.

När det rättat till sig packade vi för gympan och så var den en timmars omklädningsrumsprat och läsning.
Rätt trött nu så det känns väldigt skönt att ligga i soffan under en gosig filt.

I morgon har jag hemmadag och då ska jag sova! Känner att jag behöver sova igen lite för att orka resten av veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0