Söndag och önskar att det vore fredag.

I morgon är det måndag och en ny vecka. Känner att det skulle varit gott med en dubbelhelg så att jag fick vila mer. Är trött, trött, trött.
I morgon blir en extra lång dag med tidig morgon med nya blodprover och sedan jobb till halv fem. Just nu känns det som en omöjlighet att orka men jag hoppas att en natts sömn gör att jag klarar dagen.
Tisdag som är min tidiga dag kommer också bli förlängd innan jag kommer hem till soffan, dags för årets influensavaccin. Hade varit toppen om jag kunde fått sprutan när jag lämnar prover i morgon men jag tror att det är vårdcentralen som gäller. Just nu är allt som är utöver mina 50% sådant som blir för mycket.

Idag har jag iaf försökt sysselsätta mig lite så att jag inte bara ligger. På morgonen var jag och tränade och så har jag småpysslat lite. Sytt påsar till adventskalendern och fixat till ett litet änglahjärta.


Resten av kvällen kommer tillbringas i soffan med sällskap av en godispåse och olika roliga chokladbitar som min fine man köpte när han var i affären. Han vet vad jag behöver!

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Hjärtat ta hand om dig så att vi snart kan ta vår promenix. Kram

2010-10-24 @ 23:18:41
URL: http://www.aztrids.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0