Fötterna i högläge!

Efter en stund på Ullared då jag slog shoppingrekord, usch trodde inte att jag skulle ha pengar på kortet så det skulle räcka men det gjorde det) är det underbart att få ligga med fötterna i Anders knä och bara vila. Vi har haft kul och trots att det verkligen var sjukt mycket folk hittade jag julklappar till K och kläder till oss båda. Handlade på barn även till mig då det passar mig bäst så jag och K fick två likadana klänningar. Vi får väl se till att använda dom vid olika tillfallen så att vi inte ser ut som en prettomorsa med ett prettobarn. Fast jag inser att det kommer bli så iaf för Kajsa kommer säkert vilja ha samma som mig! :-) Jaja, det finns värre saker än det!

Det har varit en fin helg så det känns som att batterierna är laddade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0