Tjuvstartat adventspyntandet!

Nu är det så pass nära att man faktiskt kan smygstarta med pyntandet! Äntligen! Mycker levande ljus, enris och mossa. Fotografierna blir så dåliga nu när kvällarna är mörka men några blev dugliga. Får fota mer när det är dagsljus.
Hittade dessutom en fin gammal duk som Anders ärvt någon gång. En tur i tvättmaskinen och så får vi tro att fläckarna går bort. Hade varit så fin under min andventbricka med ljus, silvriga saker, enris och tazettlök.


Hyllan ovanför handfatet fick sig lite adventskänsla. Julgransljushållarna fyndade jag på tradera. Roliga att klämma fast lite här och var.

Enris från vårt lilla berg i en liten , liten vas från antikladan. Har en förkärlek för kakformar i olika former så det står flera stycken runt om i huset med ljus i.

Har haft en go dag i sällskap med mamma, Moster och Berit. Fick så fina blommor och Ingapinga hade med sig en smaskig köttfärsås som vi lunchade på innan vi för till Rutan på landet och antikladan.


Helgen har börjat väldigt bra och tillfört massor av energi och jag är övertygad att morgondagens träff med jobbet kommer bli lika bra!
Skönt med en helg då man bara gör feel good grejer!

Kommentarer
Postat av: Susann

Hej,

jag har också svårt att inte ta in granen och lyssna på julmusik varje dag här.....ska dock smygbörja med pyntandet lite i veckan!

Ditt julpyntande blir jättefint, vi ses väl (förhoppningsvis) i jul så jag får se det live.



Men det jag ville var att komma med ett litet önskemål på ditt fudgerecept! Jag är så sugen på att testa det! Om du inte vill lägga det på bloggen får du gärna maila mig det!



Kram S

2010-11-21 @ 11:25:00
URL: http://frun-pa-landet.blogspot.com/
Postat av: Malins hus

Hejsan Malin!!!



Du har vunnit hos mig!!!!! Maila din adress så skickar jag den söta pingvinen :)

[email protected]

GRATTIS!

2010-11-21 @ 20:43:14
URL: http://www.malinshus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0