Gammalt skräp

I lördags var vi på kalas hos mamma. När vi lämnade lägenheten så fnissade hon lite när hon såg vad mycket vi hade med oss hem. Hon tyckte att det var en hel del skräp och jag såg bara skatter!
Vi hade gått igenom faster Ruths gamla grejer. Jag blev helt till mig när jag fick se ett par glasögon som vi tror har tillhört min mammas farmor. Nu ligger de framför en gammal trälåda med små fack.



I morses var jag och tränade, tyngre vikter på nästan alla maskiner och det gick riktigt bra! Kommer säker känna av det i morgon. Magmusklerna börjar bli starka igen, jag gillar att känna att jag faktiskt har klarat att bygga upp magen efter att fått muskulaturen avskuren två gånger. Hade jag inte haft ärr och stomi skulle nog magen varit riktigt snygg. Fast jag gillar min mage ändå, ärren är där för att jag överlevde.
En fördel med frukostarna innan träningen är att jag måste stoppa i mig något sött för att inte dippa i blodsockret. I dag blev det en halv megamuffin. Linda hade med sig den i fredags och det var utan tvekan den största muffinsen jag sett. God var den med!
För övrigt har vi firat farsdag och Anders vaknade till uppvaktning med present, geléhallon och skönsång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0