WT-morsan.

Kajsas midsommarfirande var charmigt! Alla avdelningar och ett gäng föräldrar dansade kring den meterhöga midsommarstången! Kajsa var så fin i sin rutiga klänning och krans. Har tagit massor av kort! Efter dans och sång var det fika på gården.

Vaknade kvart i tre med hög puls, blodsockret var högt och jag sömnig. Vinglade fram och fick på mig kläder och åkte för att hämta Kajsa som hade tid till 15. Innan jag gick ut genom dörren kastade jag en blick i speglen. Håret, det vackert plattade, hade liksom ställt sig upp i benan. Jag hade två långa kuddstreck på kinden och såg allmänt hysterisk ut. Inte mkt mer att göra än att trycka lite på håret och åka i väg. :-)

I morgon har vi midsommarfirande på mitt fritids, ska bli kul! Dans, lekar och en lång rulltårtetårta på bräda precis som det alltid har varit!

Kajsas midsommarkrans har föresten fått överleva ett tag till. Ligger i ett glasfat som bordsdekoration.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0