Sommarbruna ben.

När de flesta andra börjar bli härligt sommarbruna så känner jag mig väldigt blek. Med solfaktor 50 + att man inte bör vara i solen och helst ska ha heltäckande kläder håller jag mig väldigt liljevit. Lite fräknar får jag men det är allt.  Så lösningen heter brun utan sol. Inte för att jag beöver bli så där jättebrun bara få en varmare ton i huden. Smörjde in mig i går. På kvällen såg jag inte så stor skillnad men på morgonen...benen var verkligen bruna. Det ena benet var lite brunare än det andra och ena sidan av benet var liksom lite smutsigt. Med forhoppningen om att det är som naggellack så kommer jag testa att smörja in i kväll igen. Andra lagret brukar ju jämna till det! Om det bara blir värre så gör det inget, jag har ju iaf heltäckande på benen.


Kommentarer
Postat av: Susann

Fin blogg du har malin!

Jag avskyr att sola och har svårt att bli brun (born redhead) så jag kör också alltid med brun utan sol. Tänkte köra igång med det nu innan midsommar så jag inte ser ut som en sparris! Kram

2010-06-21 @ 08:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0