Sammanställer tiden runt transplantationen.

När jag började bli sjuk var jag väldigt aktiv i ett forum på nätet, hade varit med där i några år. Det blev en hel del anteckningar där och även i olika böcker och lappar här hemma. Jag har länge tänkt skriva allt i en bok, jag har börjat att samla ihop allt och i går började jag skriva. Det är inte klokt vad man glömmer, det är på ett sätt nästan som att läsa om någon annan, det är bara 4 år sedan det började men det känns som ett halvt liv sedan. Har bilder på hur min kropp förändrades och jag tänkte blanda text, bilder och mina minnesanteckningar.

Funderar på att lägga upp det här på bloggen, jag tyckte det var väldigt skönt att läsa om andras upplevelser om deras transplantation, jag kände att allt det som man gick igenom var "normalt" under omständigheterna.
Jag har inga problem att dela med mig om hur jag kände och jag antar att de som inte vill veta hur jag kände och läsa om det kan hoppa över det. Det är mkt kvar att skriva så jag hinner ju tänka vidare på det.

I morgon ska jag lämna prover och sedan jobba. Blir en lång dag så jag ska försöka att gå och lägga mig tidigt i dag, så svårt när det är varmt och ljust! Längtar så till semestern!

Kommentarer
Postat av: Therese

Hejsan.

Tycker det låter som en bra ide att skriva en bok om vad du gått igenom. Jag tackar dig för att du finns och att jag får luta mig lite mot din axel eftersom jag ska gå igenom en av dina resor som du gjort. Skickar dig miljontals med kramar.

Tessan

2010-06-28 @ 21:15:08
URL: http://tazmania-lever.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0