Jag och min kamera!

Igår blev jag verkligen överraskad! Jag och Kajsa satt ute på altanen och väntade på att Anders skulle komma hem. Vi missade honom när vi var inne och grejade en liten stund. Han ropade in att vi INTE fick komma ut förran han sa till. Tänkte att han nog hade köpt med sig glass hem som vi skulle fika på där ute. När jag väl fick komma ut stod det ettt stort paket på bordet...till mig. (eg till oss men jag säger till mig...låter mkt roligare!) Så jag rev av pappret och hittade en digitalsystemkamera! Har velat ha en bra kamera länge! Det sötaste av allt var att det var med antiskak. Han hade verkligen tänkt. Världens finaste Anders har jag! Blev nog lika glad för hans omtänksamhet som för kameran! Anders lyste som Maria Montazami, när hon visade sitt godsakskylskåp, när han såg mitt barnsligt glada ansikte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0