I guess I'll die another day!

Åh, jag är så lycklig! Proverna jag lämnade i morses visade att levern mår bättre! Hade höga vita men de avvaktar med antibiotika. Hostmedicin som är snäll mot levern fick jag med och den är svärfar och hämtar nu så jag slipper skrulta mer!
Jag kan knappt beskriva hur lättad jag är, jag var helt inställd på att genomgå hela köret igen och jag känner att jag inte orkar. Men jag måste orka så jag gör det men att slippa att orka och orka hela tiden är skönt! :-)
Så nu har jag "bara" hosta, förkylning och småfeber men vad gör väl det!!!

Vi (svärfar och jag) firade med marängsviss efter den delikata måltiden bestående av Erikssons grillkorv och snabbmakaroner så nu hoppas jag att allt lägger sig. Vågen visade på 46.1 i morses så jag behöver samla på mig varenda kalori som går!
Kom just på att jag städade scraprummet i onödan! Tänkte fixa det så Anders slapp gå i oredan under tiden jag låg inne...funderar på att hälla ut allt igen för att återställa ordningen, eller oordningen. För "Älskling jag är hemma!" och det måste ju synas!

Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Vad härligt att proverna är bättre. Väldigt mysigt att läsa och titta på alla bilder du lägger in här. Jag tänker på dig varje dag, hoppas att du är pigg så att vi kan ses den dagen vi bestämde!



Kramiz Anna-Maria

2010-06-15 @ 12:00:32
Postat av: Milla

Underbart att höra vännen! Då kan man ju gott kosta på sig en vanlig förkyldning ;-) Du har helt klart skapat min favvo blogg! :-) Förgyller min dag! KRAM!

2010-06-15 @ 19:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0