Årets första jordgubbsfrossa

Det dåliga samvetet gjorde sig påmint då jag nog inte varit världens roligaste mamma sista tiden. Inte för att mammor i allmänhet går omkring och är roliga hela tiden men lite mer engagemang än att bara fixa det praktiska och pussas och kramas kan man ju kosta på sig! Idag har vi i alla fall mellan hostattackerna haft en riktig mysdag. Redan på morgonen bestämde vi att när vi kom hem på em skulle vi spela spel. (lika bra att bestämma det så får man bita ihop om man är trött och göra det iaf)
Det blev Muffinsspelet, ett lagom långt och roligt spel och memo. I affären hittade vi små, söta jordgubbar som vi köpte hem som efterrätt. Så goda! Kajsa hade tur för när jag fotade så passade hon på att vräka i jordgubbar och socker i sin skål!
På kvällen hade vi tur och fick bokmärkesklipphjälp av farfar.
En bra eftermiddag och kväll var det!

Det bästa är att det finns jordgubbar kvar tills i morgon!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vilken fin blogg du har! Du skrev att du inte kan så mycket om bloggar?! Du är riktigt duktig på det tycker jag, tro på dig! :)

Kram!

2010-06-16 @ 07:37:12
Postat av: Kristin

Hej Malin



Vilken jättefin blogg du har. Kul med alla fina bilder. Hoppas du får en bra sommar!



Kram

2010-06-17 @ 11:15:12
URL: http://jag-kristin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0