Älskar oredan!

Fick för ett tag sedan för mig att jag ville ha en brosch på min svarta sommarjacka. Fanns ingen att köpa som var precis så som jag hade tänkt mig så jag fick plocka fram pärlor och spets och knåpa ihop en själv.
Flickan i ramen är givetvis min egna lilla sötnos på hennes dopdag!

Kan KAN inte pyssla utan att det blir en väldig oreda! Som tur är så älskar jag oredan när det ligger pärlor, band och spets överallt! Det är som hela rummet lever upp. Lite synd är det att jag inte har ett rum som är bara mitt. Ett rum med ett stort bord med många lådor där allt kunde ligga hullerom buller utan att det störde någon. Nu håller jag till i datorrummet vilket innebär att jag belamrar hela datorbordet med mina grejer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0