Hemmagjort!

Nu är min hylla färdig och upphängd. Tom Anders tyckte att den var ok fast den är shabby chic. Har fyllt den med diverse älsklingssaker.


När jag var i Alingsås hittade jag den här ljushållaren på en helt underbar ny butik. Systrarnas hus heter butiken och den är verkligen värd ett besök.


I går fick jag sytt mina nya gardiner. Blev bara en söm till kanalen. Ser förskräckligt skrynkligt ut på bilderna men bättre live.



I dag har vi tagit det lugnt, jag är trött och sliten men mkt piggare! Vi åt underbart gott på kvällen, ciabatta med grillad kyckling, stekt bacon, parmesanost, grönsaker och en god dessing med vitlök och örter. Efter maten tog vi en liten promenad i skogen och hittade smultron, hallon, blåbär och körsbär. Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0