Minne av konfirmation

Hade lyckan att få det här fotot och ramen. Konfirmationen ägde rum 1904 och min mammas farmor finns med på bilden.


Det har varit dåligt på bloggfronten det sista. Har som alla andra haft mycket att fixa med nu när julen bara är en vecka bort. Känns som att det mesta är klart, hoppas att jag inte kommer på en massa saker jag glömt av!

Idag när jag kom hem från jobbet släpade jag mig direkt till sängen, tog två panodil och låg och väntade på bättre tider. Maken bakade pizza och lagom tills att jag var lagom återställd var det dags att äta. Det finns många tillfällen som jag är så tacksam över att vi är två som kan dela både bra och dåliga saker. Kan inte vara lätt att ta hand om allt själv som ensamstående!

I morgon ska jag hämta glasfusingugnen! Pirrigt glad!

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0